Connect with us

Movies

अक्षय कुमार-स्टारर राम सेतु ओटीटी के बजाय सिनेमाघरों में उतरेंगे, निर्माता विक्रम मल्होत्रा ​​कहते हैं

Published

on

फिल्म के निर्माता राम सेतु ने उन सभी किस्सों का बहाना बनाया है कि फिल्म को ओटीटी स्टेज पर डिलीवर किया जाएगा। निर्माता विक्रम मल्होत्रा ​​के मुताबिक, फिल्म को बड़े पर्दे पर डिलीवर किया जाएगा।

बॉलीवुड एंटरटेनर अक्षय कुमार की आने वाली फिल्म राम सेतु इसकी डिलीवरी को लेकर कुछ गपशप में घिर गई है। कुछ मीडिया रिपोर्टों ने गारंटी दी कि अक्षय की नई फिल्मों सम्राट पृथ्वीराज और बच्चन पांडे की नीरस प्रस्तुति के कारण फिल्म को ओटीटी मंच पर वितरित किया जाएगा। बहरहाल, कहानियों की धज्जियां उड़ाते हुए फिल्म के निर्माता विक्रम मल्होत्रा ​​ने कहा कि फिल्म को बड़े पर्दे पर प्रदर्शित किया जाएगा।

निर्माता के अलावा, एक्सचेंज परीक्षक तरण आदर्श ने भी ट्विटर पर लिया और कहा, “स्लैम सेतु: फिल्मों में, *नहीं* ओटीटी … # रामसेतु – #अक्षय कुमार की विशेषता – किसी भी उन्नत चरण में नहीं, *सिनेमा* में प्रदर्शित होगी, जैसा कि आभासी मनोरंजन के माध्यम से सिद्ध किया गया है … ‘#रामसेतु सिनेमाघरों में #दिवाली 2022 मनाएगा, जैसा कि प्रतिबद्ध है,’ निर्माता #विक्रममल्होत्रा ​​सब कुछ साफ करते हैं।”

फिल्म रहस्य की जांच करने वाले एक उत्खनन के बारे में मानी जाती है। फिल्म रामायण में संदर्भित भारत और श्रीलंका के बीच अभूतपूर्व विस्तार पर निर्भर करती है। अक्षय के अलावा, फिल्म में जैकलीन फर्नांडीज और नुसरत भरुचा भी हैं और अभिषेक शर्मा द्वारा अभिनीत है।

बच्चन पांडे और सम्राट पृथ्वीराज सहित अक्षय कुमार की पिछली दो डिलीवरी बड़े पर्दे पर शानदार नहीं रही। जबकि सम्राट पृथ्वीराज ने अब तक 66 करोड़ रुपये की खरीद की, बच्चन पांडे की पूर्ण अधिग्रहण केवल 49 करोड़ रुपये थी।

अक्षय की नई फिल्म के निराशाजनक परिणामों के कारण एक मीडिया रिपोर्ट की गारंटी है, राम सेतु के निर्माता फिल्म को सिनेमाघरों में वितरित करने के बारे में सावधान थे।

इसी तरह, कुछ और जो अक्षय के प्रशंसकों को भ्रमित कर रहा है, वह है जिस तरह से राम सेतु को अमेज़ॅन प्राइम वीडियो द्वारा एक साथ वितरित किया गया है। मई में वापस, स्ट्रीमिंग संगठन ने अपने सुपर अवसर, प्राइम वीडियो प्रेजेंट्स में फिल्म के बैनर का खुलासा किया।

इसके बावजूद, फिल्म के पास के सूत्रों ने व्यक्त किया है कि यह फिल्म काफी समय में अमेज़ॅन स्टूडियोज की पहली नाटकीय डिलीवरी है और नाटकीय रूप से समाप्त होने के बाद शहर के चरणों के आसपास हंगामा करेगी।

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Movies

Netflix is all set to Notch up, signing the “Anime” Deal!

Published

on

NETFLIX HITS

Netflix has joined hands with the Japanese studio, Studio Colorido. The global service provider is all set to telecast the extremely popular Anime series. The Anime is witnessing a huge fan base globally over the past few months. To cater to this huge global fandom and promote the Japnese Animation, the studio is also looking forward to the deal. From witnessing a huge plunge in the subscribers to facing neck-to-neck competition from its fellow service providers, Netflix is surely having a tough nut to crack. Despite all these hurdles the global platform is trying hard not to lose its following and is leaving no stone unturned.

NETFLIX BETS BIG ON ASPIRATIONAL AND DIVERSE ANIME ADDING FIVE MAJOR  PROJECTS - About Netflix

Looking at the great heights of Anime, the service station decided to pair with the Japanese production not just for a single film but instead has signed a deal for three feature films. Amongst these is an amazing movie, ‘Drifting Home’ which will soon be premiered in September 2022. It will surely increase the engagement and Netflix will be able to hit two shorts with one bow, as in Japan more than 90% audience is insane for Anime, and now the global viewership of the Japanese show is also rising. The computer- generated animation has made all the characters so relatable that people can connect to them instantly.

Top 10 Netflix original animes to look out for

This is one of the key reasons for its popularity. This collaboration is special as this is the first time Netflix is inking with a Japanese Studio. Colorido Studio is a leading production platform in the Japanese industry, soon to be globally famed, due to its amazing reality-driven Anime storytelling.

It gained a massive following in 2018 too for the same reason. The studio aims at dragging the characters from their original lives, spicing up things by adding speculating events, and then the show is good to go. Like in ‘Penguin Highway’ in 2018, the series showed an elementary schoolboy suspecting the presence of lots of Penguins in the town. Netflix has recently brought to the attention that such family- friendly and ‘magic-realism’ shows are what it is looking for. Therefore, they’re willing to invest in different Japanese content and Genres, like Scripted Drama as ‘Word Play’, and Unscripted plays like ‘Last One Standing’. The service provider is all set to associate with some local broadcasters also, as this will help attract local viewers. Hope this proves to be a great move and helps Netflix foster subscribers.

Continue Reading

Trending